League of Legends 11.5 yamasıyla neler geliyor?
Yeni "Arı" temalı görünümler
Lig aşamalarında, "Arı" temalı bir set, 11.5 Yaması'nda bizleri bekliyor. Hiper-taşıyıcı olan Kog'Maw ile birlikte yepyeni kostümler için üç şampiyon sıraya girdi.
İşte yeni "Arı" görünümlerine sahip tüm şampiyonlar:
Kog’Maw — "Bee’Maw" (1350 RP)
Malazahar — "Beezahar" (1350 RP)
Yuumi — "Yuubee" (1350 RP)
Yeni “ Arı “ temalı kostümler ve Leauge of Legends’in ihtişamlı mağazasından dilediğinizce alışveriş yapmak için;
Hecarim aynı şekilde LoL 11.5 yamasında küçük bir VFX değişikliği alıyor.
Bu piksel değişikliği, Arcade, High Noon, Cosmic Charger ve daha fazlasıyla birlikte Shadow of War'ın tüm görünümlerini içeriyor ve karakterin görünüşünü “modernize” ediyor.
Eşyalar
Black Cleaver
- Toplam Maliyet: 3300 altın ⇒ 3100 altın
- Can: 300 ⇒ 400
- Kaldırıldı - Kasap : Kara Balta fazladan fiziksel zarar vermiyor
- Pasif değişti! "Öfke: Bir şampiyona fiziksel hasar verir," Kasap: Hasar Veren Yetenekler ve Saldırılar (Vuruşta), tamamen oyulma etkisi altındaki düşmanlara karşı 2 saniye boyunca kesik yığını başına 5 hareket hızı verir. Zamanla verilen hasar etkileri % 40 Kasap hasarı verir (0,5 saniye bekleme süresi)"
Guinsoo’s Rageblade
- Güncelleme - “Öfke,% 100’den fazla Kritik Vuruş Şansından yararlanamaz.”
Maw of Malmortius
- Toplam bedel: 3100 altın ⇒ 2800 altın
Muramana
- Şok: Normal saldırılar ve yetenekler, şampiyonlara ilave hasar olarak maksimum % 2,5 mana verir ⇒ Normal saldırılar ilave hasar olarak maksimum% 1,5 mana verir. Yakın dövüş yetenekleri ilave hasar olarak% 3,5 maksimum mana verir ve menzilli yetenekler ilave hasar olarak% 2,7 maksimum mana verir; tüm yetenekler şampiyonlara karşı ilave hasar olarak +% 6 toplam SG verir (bu amaç için büyü efektlerini tetikleyen isabetli saldırılar yetenekler olarak sayılır)
- Şok Hata Düzeltmesi: Hasar veren yeteneklerin, Şok'un ilave hasarını yetenek başına bir kez tetikleyeceği ve artık yetenek başına şampiyon başına yalnızca bir kez tetikleneceği bir hata düzeltildi.
Serpent’s Fang
- Güncelleme - Sheild Reaver: Bir rakip şampiyona hasar vermek, sonraki üç saniye boyunca yakın dövüşçü şampiyonlar için kazandıkları kalkanları % 50 ve menzilli şampiyonlar için % 25 azaltır. Shield Reaver'dan etkilenmeyen bir düşmana hasar verdiğinizde, üzerindeki tüm kalkanları yakın dövüş şampiyonları için% 50 ve menzilli şampiyonlar için% 25 azaltma etkisi olur.
- İsabetli Eşya Hatası Düzeltmesi: Serpent's Fang's eşyasının Shield Reaver pasifinin, eğer kullanıcı herhangi bir isabet eşyası kuşanmışsa düşmanın kalkanını düşürmemesine neden olan bir hata düzeltildi.
Stridebreaker
- Halting Slash Dash Menzili: 200 ⇒ 300
- Halting Slash Dash Hızı: Biraz artırıldı
- Slash Yavaşlatma Azalmasını Durdurma: 2 saniyede % 60 ⇒ 2 saniyede % 40
- Hasar:% 100 AD ⇒% 75 AD
LOL 11.5 Yamasıyla Birlikte Gücü Arttırılan ve Gücü Azaltılan Şampiyonlar
Viego : Mejai'nin Ruhyiyeni ve ele geçirmeyle ilgili birkaç hata sorunu giderildi. Artık pasifiyle kule atışlarından kaçamıyor.
Udyr : Seviye başına kazandığı can değeri 99’dan 92’ye düşürüldü. R yeteneğinin toplam hasarı 50-275’den 40-240’a düşürüldü.
Twitch : Pasifin yük başına hasar oranı azaltıldı. R'nin ilave hasarı arttırıldı ve süresi arttırıldı.
Trundle : Q yeteneğinin bekleme süresi 4 saniyeden 3.5 saniyeye düşürüldü.
Shaco : W yeteneğinin alan hasarı 15-35’den 10-30’a düşürüldü.
Seraphine :R yeteneğinin bekleme süresi 160-120’den 180-120’ye yükseltildi.
Sejuani : W yeteneğinin vuruş yüzdesi 5.25’den yüzde 6’ya yükseltildi.
Samira : Seviye başına kazandığı AD 2.3’den 3’e, Q yeteneğinin hasarı ise 80-110’dan 80-120’ye yükseltildi.
Rell : Temel zırh değeri 35’den 32’ye düşürüldü. W yeteneğinin bekleme süresi 11 saniyeden 13 saniyeye yükseltildi.
Rammus : Seviye başına kazandığı can değeri 95’den 80’e düşürüldü.
Qiyana : W yeteneğinin vuruş hasarı 8-40’dan 8-64’e, W yeteneğinin sağladığı yürüme hızı oranı yüzde 5-10’dan 5-13’e ve son olarak R yeteneğinin hasarı 100-240’dan 100-300’e yükseltildi.
Pyke : Pasif gri sağlık bölümü, alınan hasarın yüzde 25-50’sinden yüzde 10’a (+0.25 zırh deşme) alacak ve bu, iki veya daha fazla düşman yakınlarda olduğunda yüzde 35’e (+0.5 ölüm) kadar artacak
Master Yi : E yeteneğinin vuruş hasarı 18-50’den 20-60’a yükseltildi.
Kog'Maw : W yeteneğinin hasarı yüzde 3-6’dan yüzde 3-7’ye yükseltildi.
Karma : Q yeteneğinin bekleme süresi 9-7’den 8-6’ya düşürüldü.
Jax : Seviye başına kazandığı AD 3.38’den 4.25’e yükseltildi.
Gragas : Q yeteneğinin mana bedeli 60-80’den her seviyede 80 olarak ayarlandı.
Azir : W yeteneğinin asker hasarı 60-160’dan 50-150’ye düşürüldü.
11.5 Yaması Metanın En Güçlü Şampiyonları!
Top Tier List:
Optimal (S-tier) = Gnar, Darius, Urgot, Cho’Gath, Malphite, Volibear, Garen, Nasus, Wukong
Great (A-tier) = Camille, Riven, Kled, Fiora, Ornn, Pantheon, Kayle, Sett, Shen, Poppy,
Teemo, Maokai, Sion, Jax
Good (B-tier) = Rengar, Akali, Aaatrox, Viego, Gragas, Singed, Renekton, Illaoi, Mordekaiser, Kennen, Tryndamere, Yorick, Quinn
Jungle Tier List:
Optimal (S-tier) =Evelynn, Kha’Zix, Ekko, Ivern, Shaco, Udyr, Rammus, Skarner, Nunu + Willump, Hecarim, Elise, Dr. Mundo
Great (A-tier) = Ekko, Rek’Sai, Viego, Poppy, Fiddlesticks, Nocturne, Amumu, Warwick, Volibear, Sejuani, Vi
Good (B-tier) = Lee Sin, Taliyah, Graves, Kayn, Gragas, Master Yi, Olaf, Shyvana, Xin Zhao, Jarvan IV, Jax, Zac, Trundle
Mid Lane Tier List:
Optimal (S-tier) = Katarina, Ekko, Anivia, Kassadin, Fizz, Seraphine, Neeko, Annie, Malzahar, Diana
Great (A-tier) = Zed, Yasuo, Viktor, Yone, Vel’Koz, Ahri, Galio, Kayle, Swain, Viego, Pantheon, Morgana, Lux, Ziggs, Malphite, Brand
Good (B-tier) = LeBlanc, Sylas, Zoe, Pyke, Azir, Cassiopeia, Twisted Fate, Talon, Xerath, Vladimir, Syndra, Orianna, Lissandra, Veigar
ADC Tier List:
Optimal (S-tier) = Vayne, Kai’Sa, Swain, Jhin, Seraphine, Tristana, Jinx, Miss Fortune, Sivir
Great (A-tier) = Ezreal, Draven, Lucian, Senna, Varus, Twitch, Caitlyn, Heimerdinger, Ashe
Good (B-tier) = Samira, Aphelios, Kalista, Yasuo, Viktor, Xayah, Kog’Maw, Ziggs
Support Tier List:
Optimal (S-tier) = Thresh, Bard, Zilean, Lulu, Alistar, Seraphine, Rell, Leona, Morgana,
Great (A-tier) = Shaco, Swain, Galio, Braum, Janna, Soraka, Zyra, Nami, Maokai, Lux, Yuumi, Nautilus, Blitzcrank, Sona, Brand, Karma
Good (B-tier) = Pyke, Vel’Koz, Rakan, Xerath, Pantheon, Senna, Shen, Taric
11.5 yaması yazar seçim önerileri :
Üst - Volibear
- Volibear, üst koridorda gerçekten sağlam görünüyor ve daha güçlü oynanış mekanikleri ile rakip şampiyonlara zor koridor aşamaları yaşattıracağından şüphe yok!
- Minyon dalgaları itme ve minyonları rahat kontrol edebilme özellikleriyle birlikte sersemletme ve kalkanı bir araya gelince güvenilir bir koridor şampiyon seçimi olduğu anlamına geliyor.
- Güçlendiğinde düşmanın arka hattını yok edebilir ve kuleleri devre dışı bırakan yetenekleri ile ondan saklanacak pek fazla yer kalmaz.
Orman - Shaco
- Shaco, tipik olarak sadece ona hakim olan oyuncular tarafından oynanan bir şampiyondu, ancak 11.5 yaması ile birlikte daha iyi ve daha oynanabilir görünüyor metada kendine üst sıralarda yer bulacağından hiç şüphe yok!
- Orman kamplarını hızlı ve can değeri azalmadan kesebiliyor olması ona büyük avantaj sağlıyor.
- Shaco’nun baskınları inanılmaz derecede güçlüdür ve güçlü bir başlangıç yaparsa oyunu kolayca taşıyabilir.
Orta - Diana
- Takım savaşlarında arka hatları ve zorlu çatışmaları yok edebilen Diana, dereceli eşleşmelerin her aşamasında gerçekten iyi bir performans sergiliyor.
- Seeker’s Armguard ve Verdant Barrier ile koridor baskınlarında hayatta kalmaya yardımcı olacak güçlü seçenekler olduğundan, takım savaşlarını tam anlamıyla kontrol edeceği ve oyunu domine edeceği safhalara oyunun ortasında daha kolay ulaşıyor.
- Diana'ya karşı oynuyorsan 6'dan sonra çok dikkatli olmalısın, ultisine yakalanman sana çok az hayatta kalma şansı bırakıyor!
Alt - Sivir
- Sivir bazı sağlam güçlendirmeler aldı ve gerçekten alt koridorun taşıyıcısı hakkını teslim etmeye başlıyor.
- Güçlü minyon dalgası kontrolü, tonlarca hareket hızı ve büyü kalkanının güvenliği, sürekli hasar verebilen ve takım savaşlarında patlamalara makul bir şekilde yardım edebilen gerçekten güvenilir bir taşıyıcı olduğu gözlerden kaçmıyor.
- Kısa menzili sorunlara neden olabilir ancak bumerang kılıcı ve sekmesi, bunun ötesinde çalışmasına izin verir.
Destek - Morgana
- Dereceli oyunlarda Rell, Leona ve Alistar gibi seçmeler hızla artarken, Morgana bu seçimlere sağlam bir karşı duruş sergiliyor.
- Sonraki aşamalarda gelişen ve oyunu daha agresif ve tek taraflı hale getiren birçok ADC seçimi var.
- Morgana, esasen rakip şampiyonların saldırganlığını siyah kalkanı ve rakibi kendine bağlanması ile engelleyebilir ve oyunun her aşamasında rakiplere uygulayacağı kitle kontrol etkileri ile oyunu tek başına domine edebilir!