Teamfight Tactics ( TFT ) Set 2 Güncellemesi ile yayında.
9.22 Yaması ile birlikte değişen TFT 2. Sezonu sizler için hazırladık.
DEĞİŞİKLİKLER ;
Oyun Alanı ;
3 Sıra 7 Kolum >> 4 Sıra 7 Kolum olarak güncellendi 1 sıra arttı yani.
HEX SİSTEMİ ;
Oyun alanında bir hex ortaya çıkar bunlar şampiyonlara farklı özellikler var.
- Alev Hex: Konide bulunan şampiyonlara %30 Saldırı hızı ekler.
- Bulut Hex: Konide bulunan şampiyonlara %30 Sıyrılma şansı ekler.
- Okyanus Hex : Konide bulunan şampiyonlara 30 Mana ekler.
- Dağ Hex: Konide bulunan şampiyonlara 30 makisumum can ekler.
KART SAYILARI ;
- Seviye 1: 39 > 29
- Seviye 2: 26 > 22
- Seviye 3: 18 > 16
- Seviye 4: 13 > 12
- Seviye 5: 10
MANA YENİLEME YOLLARI ;
Saldırı başına üretilen Mana:
- 1 Yıldız Şampiyonlar; Saldırı başına 6-10 mana > 8 mana.
- 2. Yıldız Şampiyonlar Saldırı başına 10 mana.
- 3 Yıldız Şampiyonlar Saldırı başına 10 Mana > Saldırı başına 12 Mana
Alınan Hasardan Üretilen Mana ;
KUTULAR;
Nadir kutulardan altın çıkma oranı düşürüldü.
- Altın kutulardan altın çıkma oranı düşürüldü.
- Tamamlanmış eşya düşme oranı düşürüldü.
- Ejderhalar 1 tamamlanmış 2 tanede normal küre düşürüyor.
- Kadim ejderha ve Rift, 1 tamamlanmış eşya, 1 yaygın küre ve 1 nadir küre düşürüyor.
- Altı karıncadan eşya alındıktan sonra artık Küçük Efsane karakteriniz gözükmeyecek.
ARAYÜZ ;
- Bir sınıfın ya da kökenin üstüne tıkladığınızda oraya ait şampiyonları göreceksiniz.
- Savaş alanında aktif olan şampiyonlar gözükecek.
BUG DÜZELTMELERİ ;
- Kırmızı Güçlendirme & Morellonomikon araç ipucu şimdi iyileşmenin% 80’ini engellediğini doğru bir şekilde gösteriyor.
- 3 * 3 Şampiyonların amaçlanandan daha fazla hasar vermesi düzeltildi.
EŞYALAR ;
- Bütün Spatula eşyaları: Artık 2 kat özellik vermiyor.
- Zincir yelek ( TFT ):
20 zırh -> 25 zırh - Rabadon ( TFT ) :
+50% AP -> +75% AP - Ejder Pençesi ( TFT ):
75% Büyü hasarı azaltma -> 50% Büyü hasarı azaltma - Dev Katili ( TFT ):
5% Max HP gerçek hasar -> 8% O zaman ki HP fiziksel hasar - Koruyucu Melek ( TFT ):
500HP Canlanma -> 400 HP Canlanma - İyon Kılıcı ( TFT ):
125 Gerçek hasar -> 100 Gerçek Hasar - Luden’in Feryadı ( TFT ):
180 hasar -> 150 hasar - Megatron Pelerini ( TFT ):
20 Büyü Savunması -> 25 Büyü Savunması - Nişancı Yayı ( TFT ):
%20 Saldırı hızı -> % 15 Saldırı hızı - Kırmızı Güçlendirme ( TFT ): Yanmasına ek olarak vuruşta% 2 maksimum hp gerçek hasar vurur.
- Zeke’nin Sancağı ( TFT ):
15% Saldırı hızı -> 20% Saldırı hızı
Sınıflar ;
SİMYAGER
- Pasif Özellik: Simyacılar çarpışmayı görmezden gelir ve hareket etmeyi asla bırakmaz.
- Şampiyonlar: Singed
SUİKASTÇİ
- Pasif Özellik: Savaşın başlangıcında, Assassinler en uzaktaki düşmana sıçrar.
- Assassins gain bonus Critical Strike Damage and Chance.
- (3) +75% Critical Strike Damage & +10% Critical Strike Chance, (6) +150% Critical Strike Damage & +120% Critical Strike Chance
- Şampiyonlar: Diana, Kha’Zix, LeBlanc, Nocturne, Qiyana, Zed
AVATAR
- Avatar şampiyonları 10 elementten 1’i değiştirir. Gelen element 2 kere sayılır. Örneğin Işık Lux 2 kere etti eder.
- Şampiyonlar: Lux
SAVAŞÇI
- Pasif Özellik: Savaşın başlangıcında, Berserkers en yakın düşmana sıçrar.
- Savaşçıların önlerindeki bir külahtaki tüm birimlere saldırılarıyla vurma şansı kazanır
- (3) 40% şans, (6) 80% şans.
- Şampiyonlar: Dr. Mundo, Jax, Olaf, Renekton, Sion, Volibear
KILIÇ USTASI
- Birden fazla kılıç ustasını savaşa sürmek, onlara saldırılarıyla birden çok kez vurma ihtimali verir. Kılıç ustalarının sayısı arttıkça bu ihtimal de artar.
- (2) 1 Fazladan Saldırı, (4) 2 Fazladan Saldırı , (6) 3 Fazladan Saldırı
- Şampiyonlar: Aatrox, Master Yi, Sivir, Yasuo
DRUİD
- (2) Druids her saniye kendini 40 can iyileştirir.
- Şampiyonlar: Ivern, Maokai, Neeko
SİHİRBAZ
- Sihirbazlar yeteneklerini 2 kere kullanabilir
- (3) 50% şans, (6) 100% şans
- Şampiyonlar: Brand, LeBlanc, Syndra, Taliyah, Veigar, Vladmir
MİSTİK
- Bütün takım arkadaşları büyü direnci kazanır.
- (2) 70 Büyü Direnci, (4) 150 Büyü Direnci
- Şampiyonlar: Janna, Master Yi, Nami, Soraka
YIRTICI
- (3) Yırtıcılar rakiplerinin canı %20 den az ise onları direk öldürür.
- Şampiyonlar: Kog’Maw, Rek’Sai, Skarner, Warwick
KOLCU
- Her 3 saniyede kolcular, Saldırı Hızlarını 3 saniye boyunca ikiye katlama şansına sahip..
- (2) 30% ikiye katlama şansı , (4) 65% ikiye katlama şansı , (6) 100% ikiye katlama şansı
- Şampiyonlar: Ashe, Ezreal, Kindred, Twitch, Varus, Vayne
EFENDİLER
- Çağırdıkları karakterlerin oyunda kalma süreleri artar.
- (3) 40% artar, (6) 100% artar
- Şampiyonlar: Annie, Azir, Malzahar, Yorick, Zed, Zyra
BEKÇİ
- Ormancılar zırh kazanır.
- (2) +100% Zırh, (4) +250% Zırh , (6) +400% Zırh
- Şampiyonlar: Braum, Malphite, Nasus, Nautilus, Ornn, Taric, Thresh
KÖKEN LİSTESİ ;
BULUT
- Bütün takım arkadaşları sıyrılma şansı kazanır.
- (2) 25% sıyrılma şansı , (3) 40% sıyrılma şansı , (4) 60% sıyrılma şansı
- Şampiyonlar: Janna, Yasuo
KRİSTAL
- Kristal şampiyonlar 1 saldırıda en fazla 100 canı gidebilir.
- (2) En fazla 100, (4) En fazla 60
- Şampiyonlar: Ashe, Skarner, Taric
ÇÖL
- Rakibin zırhını düşürür.
- (2) 50% Zırh düşürme, (4) 90% Zırh düşürme
- Şampiyonlar: Azir, Kha’Zix, Renekton, Sivir
ELEKTRİK
- Elektrik şampiyonlar rakibi şoklar ve hasar verir.
- (2) 60 hasar, (3) 200 hasar, (4) 500 hasar
- Şampiyonlar: Ornn, Volibear, Zed
BUZUL
- Buzul şampiyonlar normal saldırıları ile rakiplerini 1.5 saniye dondurabilir.
- (2) 20% Dondurma şansı, (4) 40% Dondurma şansı , (6) 60% Dondurma şansı
- Şampiyonlar: Braum, Ezreal, Olaf, Volibear, Warwick
ALEV
- Inferno hedefin altındaki zemini yakar ve bu büyünün ön azaltma hasarının% 5’ini 5 saniyede büyü hasarı olarak verir
- .(3) 80% hasar, (6) 150% hasar, (9) 250% hasar
- Şampiyonlar: Annie, Brand, Diana, Kindred, Varus, Zyra
IŞIK
- Bir Işık Şampiyonu öldüğü zaman, diğer tüm Işık Şampiyonları Saldırı Hızı kazanır ve Maksimum Sağlıklarının% 25’i için iyileştirilir.
- (3) 10% Saldırı Hızı (6) 25% Saldırı Hızı (9) 50% Saldırı Hızı
- Şampiyonlar: Aatrox, Jax, Nasus, Soraka, Vayne, Yorick
DAĞ
- (2) Savaşın başlangıcında, rastgele bir müttefik 1500 sağlık kayakalkanı kazanır.
- Şampiyonlar: Malphite, Taliyah
OKYANUS
- Tüm müttefikler her 4 saniyede bir ek mana kazanır.
- (2) +10 mana, (4) +20 mana, (6) +40 mana.
- Şampiyonlar: Nami, Nautilus, Syndra, Thresh, Vladmir
ZEHİR
- (3) Zehirli Şampiyonlar, Neurotoxin’i hasar aldıklarında uygulayarak hedefin mana maliyetini% 50 arttırırlar.
- Şampiyonlar: Dr. Mundo, Kog’Maw, Singed, Twitch
GÖLGE
- Gölge elemanları oyunun başlangıcından 5 sn boyunca hasar artışı alır. Her bir öldürmede bu özellik yenilenir.
- (2) 50% Hasar Artışı (4) 100% Hasar Artışı
- Şampiyonlar: Kindred, Malzahar, Master Yi, Sion, Veigar
ÇELİK
- Çelik Şampiyonlar% 50 sağlık seviyesinin altına düştüklerinde birkaç saniye boyunca bağışıklık kazanırlar.
- (2) 2 Saniye Bağışıklık , (3) 3 Saniye Bağışıklık, (4) 4 Saniye Bağışıklık
- Şampiyonlar: Nocturne, Rek’Sai
VARİABLE
- Her oyunda, o oyunda rastgele seçilen Elementi temel alarak her oyunu değiştirir. Aşağıdakilerden biri olabilir: Rüzgar, Dağ, Okyanus veya Cehennem. Bu aynı zamanda yeni Elemental Hex tamircisiyle de çakışıyor!
- Şampiyonlar: Qiyana
ORMAN
- (3) Turun başında, rastgele bir Orman şampiyonu kendilerini klonlar.
- Şampiyonlar: Ivern, LeBlanc, Maokai, Neeko
Şampiyonlar ;
1 ALTIN ŞAMPİYONLAR
IVERN
- Orman/Rahip
- Triggerseed: Ivern düşük canlı arkadaşına kalkan sağlar.
KOG’MAW
- Zehir/Yırtıcı
- Living Artillery: Kog’Maw, düşmana canlı bir tükürük fırlatır.
MAOKAİ
- Orman/Rahip
- Drain: Bir büyüden hasar yedikten sonra kendini iyileştirir.
- İyileştirme: 100 / 200 / 300
NASUS
- Işık/Bekçi
- Fury of the Dawn: Nasus geçici olarak öfkelenir, fazladan sağlık kazanır ve her saniye bitişik düşmanlara zarar verir.
ORNN
- Elektrik/Bekçi
- Ornn 1 koni önünde ışık saçar ve hasar verir ek olarak 4 saniye süren %20 oranında kritik hasar vurma şansı kazanır.
- Hasar: 100 / 200 / 300
RENEKTON
- Çöl/Savaşçı
- Cull the Meek: Renekton kılıcını sallar ve hasar verir verdiği hasar kadar canını yeniler.
- Hasar: 150 / 275 / 400
- Can Yenileme: 150 / 250 / 350
TALİYAH
- Dağ/Sihirbaz
- Seismic Push: Talihah bir depreme neden olur ve rakibin uzaktan vuran şampiyonları ile yakından vuran şampiyonlarını birbirinden ayırır bunu yaparken rakibe hasar verir.
- Hasar: 150/325/500
VAYNE
- Işık/Kolcu
- Silver Tiles (Passive): Vayne’nin 3.Saldırısı rakibin canının %8/12/16 ini düşürür.
VLADİMİR
- Ocean/Sihirbaz
- Drain: Vladimir rakibe hasar verir ve canını yeniler.
WARWİCK
- Buzul/Yırtıcı
- Infinite Duress: Warwick canı en düşük rakibe zıplar ve ona hasar verir. Vuruşları One-hit eşyaları ile etkilenir.
ZYRA
- Alev/Efendi
- Rampant Growth: Zyra 2 tane hedeflenmeyen Alev Tükürücü ortaya çıkartır.
2 ALTIN ŞAMPİYONLAR
BRAUM
- Buzul/Bekçi
- Yetenek: Unbreakable: Braum rakipler gelen hasarları engelleyen kalkanını kaldırır.
DİANA
- Alev/Suikâstçi
- Flame Cascade: Diana etrafında dönen 3 küre oluşturur ve küreler rakibe vurup patladığında her biri 60/100/140 büyü hasarı vurur . Ek olarak bu küreler çarpıp hepsi patlarsa 150/250/350 değerinde kendisini koruyan bir kalkan kazanır.
JAX
- Işık/Savaşçı
- Counterattack: Jax 2 saniyeliğine bütün atakları savurur, sonra yakın bütün hedeflere hasar verir 150/250/350 ve 1.5 saniye onları dondurur.
LEBLANC
- Orman/Sihirbaz/Suikâstçi
- Eether Currents: LeBlanc rasgele bir rakibe zincir fırlatır 200/450/700 hasar verir ve kısa bir süre sonra 1.5 saniye dondurur.
MALZAHAR
- Gölge/Summoner
- Void Swarm: Malzahar karanlık bir geçit açar ve oradan ruhlarını çağırır.
- Ruh Sayısı: 2 / 3 / 4
- Ruhların Hasar: 60 / 100 / 140
NEEKO
- Orman/Rahip
- Blooming Burst: 3 dalga yollar 100/200/300 hasar verir ve dalgalar gittikçe büyür.
REK’SAİ
- Çelik/Yırtıcı
- Yetenek: 200/550/900 gerçek hasar.
SKARNER
- Kristal/Yırtıcı
- Yetenek: Skarner 8 saniye süreyle hasar görmeye karşı korumalıdır. Kalkan devam ederken, Skarner atak hızı kazanıyor.
SYNDRA
- Okyanus/Sihirbaz
- Hydro Sphere: Syndra önündeki konilere bir küre oluşturur ve rakibe hasar verir.
THRESH
- Okyanus/Bekçi
- Deep Sea Passage: Thresh fenerini en düşük canlı takım arkadaşına fırlatır ve yakındaki takım arkadaşlarına kalkan sağlar.
VARUS
- Alev/Kolcu
- Piercing Arrow: Varus 1,5 saniyeliğine bir ok çeker, sonra yolundaki tüm düşmanlara 225/450/675 büyü hasarı veren bir delici okunu atar.
VOLİBEAR
- Elektrik/Buzul/Savaşçı
- Yetenek: Volibear 200/450/700 Hasar verir.Eğer rakibin canı %35 den azsa direk öldürür ve manasını yeniler tekrar farklı bir hedefe tekrar kullanır.
YASUO
- Rüzgar/Kılıç Ustası
- Last Breath: Yasuo en çok eşyası olan düşmana atılır ve onu havaya savurur hasada 1 saniye boyunca ona vurur.
- Vuruşları: 3 / 5 / 7
3 ALTIN ŞAMPİYONLAR
AATROX
- Işık/Kılıç Ustası
- The Darkin Blade: Aatrox dönerek önündeki alana kılıçını vurur.
AZİR
- Çöl/Efendi
- Yetenek: Azir 6 saniyeliğine çöl askeri çağırır. Azir ne zaman saldırırsa çöl askerleri de saldırır düşmana bir sıra halinde hasar verir.
DR. MUNDO
- Zehir/Savaşçı
- Adrenaline Injection: Dr. Mundo 8 saniye boyunca kendi etrafında toksik bir Bulut oluşturur, bu da her saniye yakındaki düşmanlara 40 / 110/160 +% 1.25 büyü hasarı verir ve onu bu değerin% 100/150 /200’ü kadar iyileştirir.
EZREAL
- Buzul/Kolcu
- Yetenek: Ezreal en düşük canlı hedefe ultisini fırlatır.
KİNDRED
- Gölge/Alev/Kolcu
- Arrow Dance: Wolf, Kindred’in hedefine 150/325/500 büyü hasarı verir.
NAUTİLUS
- Ocean/Bekçi
- Depth Charge: Nautilus, en uzak düşmana onları yere seren ve çok uzun bir süre bayıltacak bir dalga yükü gönderir.
NOCTURNE
- Çelik/Suikâstçi
- Yetenek: Çelik Bıçaklar: Pasif – Her üçüncü vuruş güçlendirilir ve yakındaki tüm düşmanlara hasar verir ve verdiği hasarın % 75/100 / 125’i kadar kendini iyileştirir.
QİYANA
- Variable/Suikâstçi
- Edge of Ixtal: Qiyana hedefinin yan tarafına geçer ve içinden bir rüzgar atar onlara hasar verir ve dondurur.
SİON
- Gölge/Savaşçı
- Yetenek: 200/400/600 Alan hasarı vurur ve onları havaya savurur.
SİVİR
- Çöl/Kılıç Ustası
- Yetenek: 5 saniye boyunca Sivir'in saldırıları, en fazla 10 kez zıplayarak düşmanlara fiziksel hasar veriyor.
SORAKA
- Işık/Mistik
- Equinox: Soraka rastgele bir rakibin konisine alan oluşturur, hasar verir ve açık kaldığı sürece manasını yeniler.
- Hasar: 150 / 300 / 450
Süre: 3 / 5 / 7
VEİGAR
- Gölge/Sihirbaz
- Primordial Burst: Veigar bir süper nova yollar ve rakibe yüksek hasar verir. Eğer rakip Veigar’dan düşük seviyedeyse anında katleder.
4 ALTIN ŞAMPİYONLAR
ANNİE
- Alev/Efendi
- Yetenek: Ayısını çağırır ve alana hasar verir. Ayı oyunda bulunduğu sürece rakiplere vurarak hasar verir.
ASHE
- Kristal/Kolcu
- Kolcu Concentration: 5 saniye boyunca, Ashe + %50/75/100 saldırı hızı kazanır ve 5 tane patlayıcı ok yollar %50/85/120 fiziksel hasar (toplam: 250/420 / 600 hasar).
BRAND
- Alev/Sihirbaz
- Pyroclasm: Brand rakibe alev topu yollar ve bu alev topu rakiplere seker.
- Hasar: 250 / 450 / 650
- Sekme: 4 / 6 / 20
JANNA
- Rüzgar/Mistik
- Yetenek: 3 saniye süren,% 30 /% 40 /% 80 maksimum HP için müttefikleri iyileştirir ve düşmanları 1 saniye sersemletir.
KHA’ZİX
- Çöl/Suikâstçi
- Void Massacre: Kha’Zix 2 / 1.25 / 0.5’lerin ardından gizli kalıyor ve en düşük canlı düşmana saldırıyor, Kritik saldırılar 5/10/15 Mana’yı geri getiriyor.
MALPHİTE
- Dağ/Bekçi
- Uncontrollable Force: Rastgele bir düşmana doğru ilerleyerek 125/200/275 hasar verir ve yakındaki tüm düşmanları havaya uçurur, 2 / 2.5 / 3 saniye boyunca onları sersemletir.
OLAF
- Buzul/Savaşçı
- Yetenek: Olaf kayıp HP’ye dayanarak % 75/100/125 saldırı hızı ve% 20/40/60 can çalma kazanıyor ve büyülerden etkilenmiyor.
TWİTCH
- Zehir/Kolcu
- Fire and Pray!: Twitch 8 saniye boyunca limitsiz menzil ve 100/125/150% saldırı hasarı kazanır. Bu süre boyunca saldırıları rakipleri deler geçer. On-hit eşyaları etkilidir.
YORİCK
- Işık/Summoner
- Shepherd of Souls: Yorick en düşük canlı 3/5/10 takım arkadaşını ışıkla kutsar. Onlar öldüğünde onları kurtarır ve 500/900/2000 canları ve 75/150/225 atak hasarı olacak şekilde geri getirir.
5+ ALTIN ŞAMPİYONLAR
LUX (7 ALTIN)
- Avatar (Buzul, Bulut, Elektrik, Orman, Ocean, Kristal, Çelik, Alev, Gölge, Işık)
- Final Spark: Lux bir çizgi halinde 600/900/1200 büyü hasarı verir. Eğer bir rakip öldürürse 50 mana kazanır.
MASTER Yİ
- Gölge/Mistik/Kılıç Ustası
- Meditate: Master Yi 1.5 saniye boyunca dokunulmaz olur ve kendini iyileştirir. Daha sonra 6 saniye boyunca rakibe fazladan büyü hasarı verir.
- İyileştirme: 25% / 50% / 75%
- Ek Hasar: 100 / 150 / 200
NAMİ
- Ocean/Mistik
- Tidal Wave: Nami rastgele bir düşmana doğru büyük bir dalga yolluyor, içinden geçtiği düşmanlara zarar veriyor ve onları öldürüyor ve müttefiklerine vurarak bonus sihirli hasarı veriyor.
SİNGED
- Zehir/Simyager
- Zehir Trap (Passive): Singed gittiği yere arkasında bir zehir bırakabilir. Bir rakip içine girdiğinde, zehirlenir ve 4 saniyede 400/800/1200 hasar görür.
TARİC
- Kristal/Bekçi
- Cosmic Radiance: Bir gecikmeden sonra Tariç ve yakınlardaki bütün müttefikler birkaç saniyeliğine zarar görmez hale gelir.
ZED
- Elektrik/Summoner/Suikâstçi
- Living Flash: Zed şu anki hedefinin arkasında özdeş bir klon yaratıyor. Bu klon Living Flash’ı da kullanabilir ve Zed’in eşyalarını, özelliklerini ve güncel Yaşamını miras alabilir.