New World geliştiricileri, diğer tüm MMORPG'ler gibi olmasını istemedi!
New World diğer MMORPG oyun türlerine göre farkı, bu inkar edilemez kendine özgü oyun yapısı, stil ve hikaye ile ayrı bir deneyimdir. Kıdemli yapımcı Katy Kaszynski'nin bu yılki Develop: Brighton konferansında bir konuşmasında değindiği gibi, bu niyetin kesinlikle yeni MMO deneyimine sahip olmak Amazon Games'teki geliştiriciler için kilit rol oynadığı görülüyor.
Geliştiricilerin New World’un yeni ve ilginç mekaniklerini yerleşik MMORPG oyuncularının beklentileri ve bilgileriyle nasıl dengelediklerini soran bir soruya yanıt olarak Kaszynski, ekibin "yeni bir oyun yaratmaya" çalıştıkları için bunun hakkında konuştuğu bir şey olduğunu söylüyor amaçları yeni bir MMO oluşturmak. “Bu, içine girmesi zor bir tür ve biz de herkes gibi olmak istemedik” diye açıklıyor. “Oyunda bineklere karşı ürktüğümüz gibi değil” bu, gelen oyuncuların görmeyi bekleyebilecekleri tanıdık MMO özelliğinin bir örneğidir.
“Aeternum'un canavarlarının evcilleştirilemeyeceğini söyleyen bir bilgimiz var, ancak bunun yanı sıra, her şey onların sahip olmalarını istediğimiz daldırma ile ilgili ve sonra onlar bu konuda ne yapmak isterlerse yapmak için bir yetkiye sahip oluyorlar” diye açıklıyor. "Yani, onları duyuyoruz. Bineklerin insanların gerçekten istediği bir şey olduğunu biliyoruz. Ve bu sadece binekler değil, insanların gerçekten ilgi duyduğu başka şeyler de var ve bunlar masanın dışında değil diyor geliştirici. “Bir MMO'da hiçbir şey masanın dışında değildir. Sadece yakında olmayacak."Devamında Kaszynski, geliştiricinin konuşmasında bahsettiği hayran kitlesini 'aktif dinleme' ile iç tasarımı dengeleme açısından şöyle açıklıyor: “yine, istediklerinin ne olduğunu anlamak. Bineklerin onlara sağladığı şey nedir?” Geliştirici, PvP örneğini sunuyor daha önce dahil olan ve oyunun daha sonraki Alpha sürümlerine kadar çok fazla mod bulunmayan bir şey.
Kaszynski, "Tam ganimet PvP'ye tekrar gitmek istemedik" diyor, tam ganimet PvP, oyunun çok erken bir yapısının bir özelliğiydi, ancak daha sonra düştü. “Ve istedikleri buydu; tam ganimet PvP istiyorlardı, ama neleri kaçırdıklarını, bundan gerçekten keyif aldıklarını konuştuğumuzda, 'keder' demeyenler - 'Hayır, sadece gerçekten seviyorum' gibi olanlar dışarı çıkmak ve insanlarla iletişim kurmak. Bu fırsatın [nerede] gerçekleştiğini seviyorum' - bu geri bildirimi aldık ve 'Yeni Dünya için tasarıma ve vizyonumuza uyan ne yapabiliriz? Ve böylece hizip kontrol noktalarını bulduk. Böylece istedikleri zaman içeri girip etkileşimde bulunabilirler.”
Kaszynski bunun, geliştiricilerin "tam ganimet PvP isteyen hayranların istediklerini tam olarak yerine getiremedikleri", bunun yerine gerçekten keyif aldıkları bir şeyi sunabildikleri bir örnek olduğunu ekliyor. Takımın Yeni Dünya vizyonuna bir MMO olarak çok daha uyumlu bir şekilde.
Unutmayın! Amazon’un New World oyunundaki tüm ihtiyaçlarınızı 7/24 Klasgame hız ve güvencesi ile satın alabilirsiniz.