Taban nitelikler
TABAN ZIRH: 42 ⇒ 39
Taban nitelikler
CAN BÜYÜME ORANI: 104 ⇒ 100
ZIRH BÜYÜME ORANI: 5,2 ⇒ 4,4
Taban nitelikler
TABAN SALDIRI GÜCÜ: 63 ⇒ 60
SALDIRI GÜCÜ BÜYÜME ORANI: 3 ⇒ 2,75
Q - Cani Diş
MANA BEDELİ: 50/60/70/80/90 ⇒ 70/75/80/85/90
BEKLEME SÜRESİ: 6 saniye ⇒ 8/7,5/7/6,5/6 saniye
W - Kan Peşinde
SALDIRI HIZI SÜRESİ: 2,5 saniye ⇒ 1,25 saniye
Arcane: Paramparça Jinx, Arcane: Profesör Heimerdinger, Arcane: Kurtarıcı Viktor, Arcane: Vander Warwick ve Arcane: Son Umut Ekko 11 Aralık 2024 saat 23.00'te çıkıyor.
14.24 Yaması'ndan itibaren oyuncuların etkin olup olmadığını takip eden bilgisayar başından uzaklaşan oyunculara yönelik tespit sistemimizi iyileştiriyoruz. Artık oyuncular oyunun herhangi bir anında başlangıç platformunda uzun süre hareketsiz kalırlarsa bilgisayar başından uzaklaşmış sayılacaklar. Bu, kendilerini başlangıç platformunda hareketsiz duran bir takım arkadaşıyla aynı karşılaşmada bulan oyuncuların erken teslimden faydalanabileceği anlamına geliyor.
14.24 Yaması'nda Sunak ve ilk haşmetli kostüm olan Arcane: Paramparça Jinx çıkıyor. Sunak, haşmetli kostümler ve bu kostümleri nasıl elde edebileceğiniz hakkında bir yazı yayınlamıştık.Bu yamada İhtişamlı Mağaza'ya da kapsamlı bir yenileme ve içerik güncellemesi geliyor. Bu güncellemeler hem haşmetli kostümler ve merkez bitiriciler gibi yeni içerikleri ele alıyor hem de ihtiyaç fazlalıklarını ve zaten hiç alınmayan içerikleri kaldırıyor. Ayrıca bu fırsatı değerlendirerek hatıra kostümler, etkinlik renkleri ve ifadeler gibi epeydir geri getirmemizi istediğiniz bazı içerikleri de yeniden çıkarıyoruz. Yani yıllardır istemcide görünmeyen ve hatıralarda kalan bu içerikleri almak için artık yeni bir yöntem var.Sunak'ın artık ihtişamlı öz kazanmanın birincil yolu olacağını da belirtelim. Bu ihtişamlı özleri kullanarak yeni ve eski Prestij Serisi kostümler ile hatıra içerikler gibi özel içeriklere sahip olabileceksiniz. İhtişamlı Mağaza'da ihtişamlı öz karşılığında mavi öz, turuncu öz veya kostüm kristali almak gibi bazı seçeneklerin kaldırıldığını fark edeceksiniz. Bunlar zaten ya epey nadiren alınıyordu ya da ihtişamlı özü özel içeriklere yönelik kılma felsefemize aykırı düşüyordu.
İhtişamlı Evrim'e katılın.Bu yamada Viktor'un evrimi, Arcane ve LoL'deki tasarımlarını daha uyumlu bir hale getiren bir güncellemeyle birlikte Vadi'ye geliyor. Güncellemeye iyileştirilmiş görsel efektler, bazı yeni açılış görselleri ve birkaç oynanış düzenlemesi dahil.
Bu yamada İhtişamlı Mağaza'ya yepyeni bir tür içerik geliyor. Karşınızda merkez bitiriciler! Merkez bitiriciler rakiplerinize (ve takım arkadaşlarınıza); özel görsel efektler, ses efektleri ve daha fazlasıyla tarzınızı yansıtabilmenizin yeni bir yolu. Artık karşılaşmanın sonunda kazanan takımdan rasgele bir oyuncunun kullandığı bitirici oyundaki herkesin göreceği biçimde oynatılacak. İlk getireceğimiz bitirici, Jinx ve Arcane temalı fakat gelecek bitiricilerin hepsi doğrudan bir kostümle bağlantılı olmayacak. Merkez bitiricilerini seçtiğiniz HERHANGİ bir şampiyon veya kostümle birlikte kullanabileceksiniz. İlk merkez bitiricisine etkinlik süresince İhtişamlı Mağaza'da 250 İhtişamlı Öz karşılığında sahip olabilirsiniz.
W'nun kalkan süresi ve kalkan miktarı azaldı. E'nin hasarı azaldı.
Ambessa, geçtiğimiz yamadaki düzenlemelere rağmen özellikle yüksek beceri düzeylerindeki oyuncuların elinde hâlâ biraz fazla güçlü. Ambessa'nın göze çarpan sorunlarından biri kaybettiği eşleşme sayısının yeterince yüksek olmaması. Bu yamada bu sayıyı arttırmayı hedefliyor ve özellikle sürekli hasar ve nitelik odaklı şampiyonlarla eşleşmelerini zayıflatıyoruz çünkü bu tür şampiyonların Ambessa'ya karşı avantajlı olması gerekiyor.
KALKAN SÜRESİ: 2 saniye ⇒
1,5 saniye
KALKAN MİKTARI: Seviyeye bağlı olarak 85-350 (+%175 İlave SG) ⇒
Seviyeye bağlı olarak 50-320 (+%150 İlave SG)
HASAR: 40/65/90/115/140 (+%40/50/60/70/80 İlave SG) ⇒
40/65/90/115/140 (+%40/45/50/55/60 İlave SG)
E'nin hasarı azaldı.
Corki nispeten oynaması basit bir koridor zorbası olması için yenilenmişti. Sonuç olarak bu rolde başarılı oldu ama erken safhalarda biraz fazla güçlü. Corki oyuncularının koridorlarını kazanmak için saldırıya geçerken yalnızca yeteneklerini kullanmaktan fazlasını yapmalarını istediğimiz için erken safhalardaki hasarının birazını azaltıyoruz. Böylece artık "Ne zaman saldırmalıyım?" sorusunun cevabı "Her zaman!" olmayacak.
HASAR: 100/150/200/250/300 (+%250 İlave SG) ⇒
80/130/180/230/280 (+%240 İlave SG)
Taban canı azaldı.
Elise son dönemlerde özellikle erken safhalardaki baskınlığının daha tutarlı bir şekilde oyunu sonlandıracak avantajlara dönüştürülebildiği yüksek beceri düzeylerinde epey iyi bir performans sergiliyor. Anlık hasarı yüksek suikastçı kimliğini korumanın önemli olduğunu düşünüyoruz. Bu yüzden diğer oyuncuların karşı koyma potansiyelini ve onu savuşturma veya katletme imkânını arttırmak için Elise'in erken safhalardaki gücünü zayıflatıyoruz.
TABAN CAN: 650 ⇒ 620
Q'nun ikincil hasarı azaldı.
Geçtiğimiz yamada Tahsildar'a ve Youmuu'nun Hayaletkılıcı'nın menzilli versiyonuna getirdiğimiz değişiklerle Graves kayda değer oranda zayıfladı. Buna rağmen özellikle yüksek beceri düzeylerinde ormancılar arasında yükselmeye devam ediyor. Bu yamada takaslarını uzatmak ve rakiplerine karşı hamle için daha fazla alan tanımak adına anlık hasarını azaltıyoruz.
BİRİNCİL HASAR: 45/65/85/105/125 (+%80 İlave SG) ⇒
Değişmedi.
İKİNCİL HASAR: 85/120/155/190/225 (+%40/70/100/130/160 İlave SG) ⇒
85/120/155/190/225 (+%40/65/90/115/140 İlave SG)
Q'nun hasarı azaldı.
LeBlanc'ın kazanma oranı makul düzeylerin pek üstünde olmamasına rağmen yasaklanma oranı an itibarıyla oldukça yüksek. Haliyle karşısında oynamayı daha az can sıkıcı kılmak için onu çok az zayıflatıyoruz. Özellikle yüksek beceri düzeylerinde güçlü olduğu ve zaten zamanla fazla güçlenmediği için erken safhalardaki performansını hedef alıyoruz.
HASAR: 70/95/120/145/170 (+%40 YG) ⇒
65/90/115/140/165 (+%40 YG)
Q'nun kritik vuruş ihtimaline oranı arttı.
Kritik vuruş dizilimlerini alternatif bir dizilim haline getirmek için bu yamada Master Yi'nin kritik vuruş ihtimali oranını arttırıyoruz. İsabet etkilerine yönelik diziliminin hâlâ asıl dizilimi olmasını istiyor ve nitekim böyle olmasını bekliyoruz. Bu güçlendirme, birincil dizilimini etkilemiyor ve özellikle 2009'dan kalma eşya dizilimlerinden keyif alanlara yönelik. Öte yandan bir rakibe uygulanan toplam hasarı daha net gösterecek küçük bir değişiklik de getiriyoruz.
KRİTİK VURUŞ İHTİMALİ ORANI: %35, Ebedi Kılıç'la %49 ⇒
%56,25, Ebedi Kılıç'la %86,25
Hasar metni artık diğer isabetlerle birlikte tek bir hedefe uygulanan toplam hasarı da gösteriyor.
E'nin ilave saldırı gücü azaldı.
Doktorumuz düşük beceri düzeylerinde fazla güçlü olduğu için biraz zayıflatılıyor. Mundo oyuncularının sevdiği dayanıklılığı ve tatmin edici satır atışlarını koruyoruz ama daha arka planda kalan hasarını azaltıyoruz.
İLAVE SALDIRI GÜCÜ: %2/2,25/2,5/2,75/3 Azami Can ⇒
%2/2,2/2,4/2,6/2,8 Azami Can
Taban zırhı azaldı, zırh büyüme oranı arttı. Q'nun hasarı düzenlendi.
Diğer rollerde nispeten dengeli olmasına rağmen destek rolünde fazla güçlü olduğu için Poppy'ye birtakım düzenlemeler getiriyoruz. Rollerinin kazanma oranlarını dengelemek için erken safhalardaki gücünü zayıflatıyoruz. Ancak üst koridor ile orman oyuncularının kolaylıkla elde edebildiği seviye ve altın ile bu zayıflatmanın ötesinde güçlenmesine olanak tanıyoruz.
TABAN ZIRH: 38 ⇒
35
ZIRH BÜYÜME ORANI: 4,7 ⇒ 5
HASAR: 40/60/80/100/120 (+%90 İlave SG) (+ hedefin azami canının %9'u) ⇒
30/55/80/105/130 (+%100 İlave SG) (+ hedefin azami canının %9'u)
Taban canı arttı. Pasifin çaldığı direnç miktarı ve çaldığı asgari miktar arttı. W'nun kalkanı arttı.
Rell geçtiğimiz yamada getirdiğimiz değişikliklerle istediğimizden daha zayıf bir noktaya geldi. Bu yamada kayda değer güçlendirmeler getirerek bu durumu düzeltiyoruz. Ayrıca düşük gelirli bir tank olarak ön saflarda durabilmesini istediğimiz için pasifini güçlendirerek bu oyun tarzını pekiştiriyoruz.
TABAN CAN: 610 ⇒ 640
ÇALINAN DİRENÇ ORANI: %2 ⇒
%3
ASGARİ ÇALMA MİKTARI: 1-2 ⇒
Sabit artacak şekilde 1,5-3
KALKAN: 15/40/65/90/115 (+ azami canın %12'si) ⇒
25/50/75/100/125 (+ azami canın %13'ü)
E'nin kalkanı azaldı.
Riven özellikle yüksek beceri düzeylerinde fazla güçlü. 9. seviyede Kararma ile elde ettiği güç artışı 14.20 Yaması'ndaki güçlendirmeyle birlikte istediğimizden daha fazla hasar sağlıyor. Bunu telafi etmek için E yeteneğinin erken safhalarda sağladığı kalkanıazaltıyoruz.
KALKAN: 80/105/130/155/180 (+%110 İlave SG) ⇒
70/95/120/145/170 (+%110 İlave SG)
Q'nun hasarı arttı. W'nun kalkanı arttı.
Profesyonel düzeydeki gücünü azaltmak için getirdiğimiz değişiklerin ardından Rumble'ın ateşi sönmeye yüz tuttu. Erken safhalarda daha zayıf olmasını asıl hasar yeteneğinin ileri safhalardaki hasarını ve W yeteneğinin sunduğu hayatta kalma kabiliyetini arttırarak telafi ediyoruz.
TOPLAM HASAR: 60/90/120/150/180 (+%100 YG) (+ hedefin azami canının %6/7/8/9/10'u) ⇒
60/90/120/150/180 (+%110 YG) (+ hedefin azami canının %6/7/8/9/10'u)
KALKAN: 25/55/85/115/145 (+%25 YG) (+ azami canın %4'ü) ⇒
25/55/85/115/145 (+%30 YG) (+ azami canın %4'ü)
Taban zırhı ve zırh büyüme oranı azaldı.
Swain an itibarıyla özellikle orta ve alt koridorlarda biraz fazla güçlü. Dolayısıyla bazı orta koridor şampiyonlarının ve alt koridordaki nişancıların ona karşı daha etkili olabilmesi için Swain'in fiziksel hasara karşı daha kırılgan olmasını sağlıyoruz.
TABAN ZIRH: 26 ⇒
25
ZIRH BÜYÜME ORANI: 5,2 ⇒ 4,7
Taban büyü direnci azaldı. Pasifin canavarlara yönelik hasar çarpanı azaldı.
Talon, yüksek beceri düzeylerinde mükemmel bir ormancı ve orta koridor şampiyonu haline geldi. Bu yüzden havasını biraz söndürmemiz gerekiyor. Orta safhalardaki aşırı yüksek orman temizleme hızını yavaşlatıyor ve anormal derecede yüksek olan büyü direncini azaltıyoruz. Bu değişiklerin onu hem orman hem de orta koridor rollerinde zayıflatmasını bekliyoruz.
TABAN BÜYÜ DİRENCİ: 39 ⇒
36
CANAVARLARA YÖNELİK HASAR ÇARPANI: %120 ⇒
%110
Q'nun saldırı hızı ve saldırı hızı süresi arttı.
Twitch, suikastçı benzeri özgün oynanış tarzı yüzünden oynaması zor nişancılardan biri. Ancak yine de mevcut kaybetme oranının olması gerekenden yüksek olduğunu düşünüyoruz. En sevdiğimiz sıçanımıza ve pis kokulu sıçanları sevenlere yardım etmek için onu biraz güçlendiriyoruz. Saldırı hızının süresi artık ulti süresiyle eşit. Ayrıca güç düzeyini arttırmak için saldırı hızını da biraz yükselttik.
SALDIRI HIZI SÜRESİ: 5 saniye ⇒
6 saniye
SALDIRI HIZI: %40/45/50/55/60 ⇒ %45/50/55/60/65
Tüm yetenekleri düzenlendi.
Arcane'deki tipiyle oyun içi modelinin daha uyumlu olması için bu yamada Viktor'u güncelliyor, daha doğrusu evrimleştiriyoruz. Bahsedeceğimiz birkaç değişiklik var. O yüzden önce bunlarla neleri amaçladığımızdan söz edelim.Pasifine Viktor'un her oyun daha tutarlı evrimleşmesini sağlayacak bir değişiklik getiriyor ve şampiyon skorlarından elde ettiği hex parça miktarını azaltıp topçu minyonlardan kazandığını arttırıyoruz. Bununla birlikte Q'suna ve E'sine Viktor'un erken safhalardaki performansını iyileştirecek bazı güçlendirmeler getiriyoruz. Böylece koridorda takasa girmeye daha meyilli olacak. W'sunu perde arkasında epey güncelledik ama bu yetenek bazı yaşam kalitesi değişikliklerinden de genel anlamda faydalanacak. Son ve belki de en büyük değişiklikse Viktor'un R'sinin artık tamamen geliştirildikten sonra her alt etmeyle etki alanını genişletmesi. Böylece Arcane'deki dünyanın sonunu getirme potansiyelini burada da gözler önüne serebilecek.
TOPÇU MİNYONLARDAN ELDE EDİLEN HEX PARÇA: 5 ⇒
10
ALT ETMELERDEN ELDE EDİLEN HEX PARÇA: 25 ⇒ 20
KALKAN: Seviyeye bağlı olarak 25-105 (+%18 YG) ⇒
Seviyeye bağlı olarak 40-115 (+%18 YG)
YAVAŞLATMA: %30/33/37/40/45 ⇒ %33/36/39/42/45
SERSEMLETME ÖNCESİ ÇEKİM ALANI'NDA GEÇİRİLMESİ GEREKEN SÜRE: 1,1 - 2,5 saniye (değişken, rasgele) ⇒ 1,25 saniye
GİDERİLEN HATA: Artık gerekli sürenin ardından Çekim Alanı olması gerektiği gibi sersemletme uygulayacak.
YAVAŞLATMA UYGULAMASI: Çekim Alanı tarafından sersemletildikten sonra yavaşlatma uygulanmaz ⇒
Çekim Alanı içinde kalmaya devam eden şampiyonlara yavaşlatma uygulanır
YAVAŞLATMA SÜRESİ: 1 saniye ⇒ 0,25 saniye
YAŞAM KALİTESİ İYİLEŞTİRMESİ: Giderilen birkaç hatanın yanı sıra tutarlılığı iyileştirildi.
MANA BEDELİ: 70/80/90/100/110 ⇒
60/70/80/90/100
EVRİMİN İHTİŞAMI: Diğer yetenekler geliştirildikten ve 100 Hex Parça daha biriktirildikten sonra artık ultisi de geliştirilebiliyor.
YOK ET: Sihir Fırtınası'nı geliştirmek ultinin hasar verdiği bir rakip katledildiğinde %40 boyut ve 3 saniye süre kazanmasını sağlar. Boyutu en fazla 6 kez artabilir ve süresi en fazla 6 saniye uzayabilir.
Geçtiğimiz ay getirdiğimiz değişikliklerin ardından bu yamada oynanış hissiyatını iyileştirmeye devam ediyoruz. Öncelikle Warwick'in boyutunu arttırmamızla birlikte biraz artan menzili ve isabet alanına uyumlu olması için Q'nun hızlı kullanım menzilini de azıcık arttırıyoruz. Öte yandan sevgili babacığımızın daha akıcı bir oynanışa sahip olması için W'ya birtakım yaşam kalitesi iyileştirmeleri getiriyor ve saldırı hızı güçlendirmesinin süresini uzatıyoruz. Bu güçlendirmelere alan açmak içinse taban saldırı gücünü biraz kısıyoruz.
TABAN SALDIRI GÜCÜ: 65 ⇒ 63
KULLANIM MENZİLİ: 350 ⇒ 365
SALDIRI HIZI GÜÇLENDİRMESİ SÜRESİ: 0,75 saniye ⇒ 2 saniye
Saldırı hızı güçlendirmesi artık rakibi can eşiğinin altına düşüren saldırı veya yetenekle birlikte kazanılıyor.
Warwick artık can eşiğinin altındaki yeni bir hedefe yönelik ilk saldırısında saldırı hızı kazanıyor.
Q'nun mana bedeli azaldı, hasarı arttı.
Yuumi olması gerekenden düşük bir performans sergiliyor. Ayrıca en yaygın yetenek geliştirme sırası (önce Sinsi Atış) alternatiflerinden daha zayıf. Bazı yetenek geliştirme güçlendirmeleriyle bu uyumsuzluğu gidermeyi amaçlıyoruz.
MANA BEDELİ: 50/60/70/80/90/100 ⇒ 50/55/60/65/70/75
ASGARİ HASAR: 60/90/120/150/180/210 (+%20 YG) ⇒ 60/95/130/165/200/235 (+%20 YG)
AZAMİ HASAR: 80/135/190/245/300/355 (+%30 YG) ⇒ 80/140/200/260/320/380 (+%30 YG)
14.19 Yaması'nda eşya sıralama özelliğinin çıkışından bu yana yeni oyuncuların eşya alma alışkanlıklarında iyileşmeler gördük. Fakat bileşen eşya alımının oturmuş kas hafızasını olumsuz etkilediği yönünde geribildirimler aldık ve bu durumdan kaçınmak istiyoruz. Biz bu özelliği değerlendirmeye devam ederken dikkat dağıtıcı bulduğunuz takdirde özelliği kapatabilmeniz için bir seçenek ekledik.
Altın miktarınızın yetmediği bir eşyayı almayı denediğinizde eşya bileşenlerinin otomatik olarak alınmasını devre dışı bırakan bir seçenek eklendi.
Sıraya koyduğunuz eşyayı almaya ne kadar yakın olduğunuzu gösteren altın sayacının netliği iyileştirildi.
Sıraya koyduğunuz eşyada kullanılan eşya bileşenleri için harcanan altını gösteren sarı daire kaldırıldı.
Selam ARAM'cılar! Umarız geçtiğimiz yamadaki düzenlemeler hoşunuza gitmiştir. Bu yamada iki alana odaklanıyoruz:İyileştirme Düzenlemeleri: Şampiyonların ve eşyaların sağladığı aşırı iyileştirmeyle baş etmenin oyuncuların canını sıktığını fark ettik. Dolayısıyla karşılaşmaların daha dengeli ve daha az bunaltıcı hissettirmesi için iyileştirmeyi genel olarak azaltıyoruz.Ödül Altını Güncellemesi: Geribildirimlerinize istinaden ARAM'daki ödül altınlarına bazı değişiklikler getiriyoruz. Artık şampiyonlar katletme ve asistlerden kazandıkları her 2 Altın için 1 Altınlık ödül biriktirecek. Bu değişiklikler ödüllerin ARAM'daki hızlı oynanışa daha uyumlu hissettirmesi için geliyor. Öte yandan gerektiği takdirde düzenlemeler yapmaya hazırız.Son bir önemli değişiklik: Sınırlı süreli indirim! Şapkat Nektarı şu anda yalnızca 100 Altın! Ayrıca artık 25 şapkaya kadar şapka alabileceksiniz.
Senna: Alınan Hasar: %105 ⇒ %100
Ambessa: Alınan Hasar: %100 ⇒ %105
Corki: Yetenek Hızı: 0 ⇒ -20
Tryndamere: Yapılan İyileştirme: %135 ⇒ %120
Udyr: Yapılan İyileştirme: %100 ⇒ %90; Kalkan Gücü: %100 ⇒ %90
Veigar: Şampiyon Alt Etme Başına Yük: 5 ⇒ 3
Wukong: W'nun Bekleme Süresi: 18/17/16/15/14 saniye ⇒ 20/19/18/17/16 saniye; R'nin Bekleme Süresi: 130/110/90 saniye ⇒ 140/120/100 saniye
Sonsuz Çaresizlik: İyileştirme Çarpanı: %250 ⇒ %175
Sıradaki Clash turnuvası olan ARAM Kupası bu hafta sonu başlıyor! 2024'ün son Clash turnuvasında Gelişim Köprüsü'nde savaşırken bize katılın!Kayıtların Başlangıcı: 9 Aralık saat 11.00Turnuva Tarihleri: 14-15 Aralık saat 16.00 - 19.00 (Sunucudan sunucuya değişiklik gösterir.)Herhangi bir sorunuz varsa veya Clash takvimi hakkında ayrıntılı bilgilere göz atmak istiyorsanız buradan Clash SSS sayfamıza göz atmayı unutmayın!
Haşmetli kostümler, İhtişamlı Mağaza ve merkez bitiriciler hakkındaki /geliştir yazısında İhtişamlı Mağaza'ya bazı değişikliklerin geleceğinden bahsetmiştik. İhtişamlı Mağaza'nın heyecan verici ve özel içerikler bulabileceğiniz bir yer olmasını istiyoruz. Prestij Serisi kostümler gibi içeriklerden bazıları bu amaca uyarken mavi öz, turuncu öz veya kostüm kristali gibi diğer bazı içerikler uymuyor. Haliyle mavi özleri, turuncu özleri ve kostüm kristallerini İhtişamlı Mağaza'dan kaldırıyoruz. Bundan sonra merkez bitiriciler veya içerik rotasyonu gibi mağazaya gelen yeni içerik akışında bir artış görmeyi bekleyebilirsiniz. Ayrıca bazı özel aksesuarları da geri getirme fikrini değerlendiriyor ve etkinlik renkleriyle buna başlıyoruz.Önümüzdeki aylarda hangi içeriklerin popüler olduğunu takip edecek ve Mağaza'da nelerin rotasyona girmesini istediğinize yönelik geribildirimlerinizi dinleyeceğiz. 2025'in sonraki aylarında içeriklerin sınıflandırılmasının iyileştirilmesi ve istemcideki rotasyon sürelerinin netleştirilmesi gibi bazı yaşam kalitesi iyileştirmeleri yapmayı da planlıyoruz. Takipte kalın!
Buumm! Merkez Bitirici
Prestij Ruh Dövüşçüsü Pyke
Prestij HEARTSTEEL Yone
Prestij Cadılar Meclisi Akali
Prestij True Damage Yasuo
Kül Fatihi Pantheon
Hextech Amumu
Gizemli Arcane Totemi
Kışın Seçilmişi Totemi
Kışın Seçilmişi Diana (Kargözeten) Rengi + Simgesi
Kışın Seçilmişi Shaco (Kargözeten) Rengi + Simgesi
Kışın Seçilmişi Swain (Kargözeten) Rengi + Simgesi
Kışın Seçilmişi Warwick (Kargözeten) Rengi + Simgesi
Kışın Seçilmişi Zilean (Kargözeten) Rengi + Simgesi
Kışın Seçilmişi Zoe (Kargözeten) Rengi + Simgesi
Arcane 2021 Simgesi
Arcane Caitlyn Simgesi
Arcane Ekko Simgesi
Arcane Heimerdinger Simgesi
Arcane Jayce Simgesi
Arcane Jinx Simgesi
Arcane Vi Simgesi
Arcane Viktor Simgesi
Kışın Seçilmişi 2023 İhtişamlı Öz Simgesi
Ay Festivali 2024 İhtişamlı Öz Simgesi
Vahşi Batılı 2024 İhtişamlı Öz Simgesi
MSI Arş Hükümdarı 2024 İhtişamlı Öz Simgesi
Anima Timi 2024 İhtişamlı Öz Simgesi
2024 Dünya Şampiyonası İhtişamlı Öz Simgesi
Prestij Yücelik Yolu Sona
Prestij Sonsuz Karanlık Malphite
Prestij Yıldız Muhafızı Ekko
Prestij İllüzyon Renata Glasc
Kül Şövalyesi Pyke
Kül Şövalyesi Pyke Rengi (Közuyanık)
Hextech Annie
Kristalis İndomitus Nautilus
Kristalis İndomitus Nautilus Rengi (Çatlamış)
Yitmiş ve Unutulmuş İfadesi
Yorick'in Sis Gezginlerinin her biri artık ayrı birer hasar kaynağı olarak sayılacak.
Yenilmez'in aynı yetenekten yük kazanmama süresi azalarak 4 saniye oldu.
Hızlı Oyun: Artık şampiyon ekranını açmadan önce rolünüzü doğrudan lobideyken seçebilirsiniz.
Hızlı Oyun: Şampiyon seçimi arayüzündeki bazı unsurların yerleri iyileştirildi.
Wukong'un kendi takımının ormanında kopyasının katledilmesinin rakip istilası sinyalini tetiklemesine yol açan hata giderildi.
Yoldaşların Shojin'in Mızrağı pasifine yük kazandırmamasına ve bu pasiften faydalanmamasına yol açan hata giderildi.
Heimerdinger'ın 2 ziynet totemine sahipken taret mermisi görsel efektinin her çeyrek saniyede bir sıfırlanmasına yol açan hata giderildi.
Belli bazı yetenek atışlarını kullanan oyuncuların fare imleçleri bir rakibin üstüne denk geldiğinde bu oyuncunun (bazen haritanın neresinde olursa olsun) açığa çıkmasına yol açan hata giderildi.
Sivir'in Büyü Kalkanı'nın Swain'in W'sunun hasarını engellese bile kendisini açığa çıkarmasına yol açan hata giderildi.
Zihin Harekâtçısı Viktor'un R'sinin görsel efektinin takım arkadaşlarının bakış açısından senkronize görünmemesine yol açan hata giderildi.
Rengar'ın bazen Yenilmez yükü biriktirememesine yol açan hata giderildi.
Yumruk selamı simgesi görsel efektlerinin senkronize görünmemesine yol açan hata giderildi.
Ambessa'nın pasifinin Azir'in ultisine çarpmamasına yol açan hata giderildi.
Heimerdinger'ın taretleri devre dışı kalırken yok edilirse yok edilme ses efektlerinin art arda oynatılmasına yol açan hata giderildi.
Syndra'nın E'sinin belli bazı destansı canavarlara hasar vermemesine yol açan hata giderildi.
Ambessa'nın R'sini kullandıktan sonra pasifinin bazen otomatik olarak kullanılmasına yol açan hata giderildi.
Ortaya çıkma konumunun görüşüne sahip olmadığınız durumlarda ilk seferinden sonraki orman kampı ortaya çıkma sayaçlarının görünmemesine yol açan hata giderildi.
Warwick'in W'sunun ses efektlerinin Kan Peşinde ile işaretlenmiş düşük canlı hedeflerde oynatılmamasına yol açan hata giderildi.
Yasuo'nun W'sunun ses efektlerinin Savaş Sisi'nden duyulabilmesine yol açan hata giderildi.
Vadi'nin Alameti'nin belli bazı koşullar altında bir kuleye iki defa hücum etmesine yol açan hata giderildi.
Viktor'un kopya katlettiğinde 25 Hex Parça kazanmasına yol açan hata giderildi.
Belli bazı yetenekler kullanılırken çantada başka bir yuvaya taşınan tek kullanımlık eşyaların ve aktife sahip eşyaların bazen kullanılamaz hale gelmesine yol açan hata giderildi.
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak kostümleri aşağıda bulabilirsiniz:
Bu yamanın çıkışını takip eden günlerde yayınlanacak renkleri aşağıda bulabilirsiniz: