yüklü miktarda gb çekeceğim çalışma saati içerinde online oldugunuzda ulasabilir misiniz msj yolu ile.
İyi çalışmalar.
ilgi alaka müthiş yani
1
GB nin serbest piyasa ile birleşmesi için burda ki fiyatın hem satış hem alış için biraz daha uygun olması lazım bence en azından kara borsada da satılmaz ve satıcılar şu an sattıkları fiyatlara size satabilirler çünkü fiyat oturdu gibi duruyor şu an
Adamlar oyun içinden gb satışı yapıyorlar siteden satın alım olmazsa stok durur stok olunca gb alımı yapmazlar :)
GB alımları bu kadar düşük olmamalı.. (emekler çöp oluyor..)
Alımlar açılsada elimizdeki gb leri versek :)
Gb Satılır 75 kuruştan alcak olan arkadaşlar oyun için