لا يتم أي توضيح حتى الان.
sell 200 gb 0,25 kurustan
Yeni açılacak olan serverde fiyatlarda değişiklik olacakmı
ben aldım sıkıntı yok banuslu bır şekilde geliyor kardeşim
Ben de aldım sorun yok bian önce açın artık bekliyoz
Şimdi alsak Sıkıntı olurmu ?
Abiiiiii oyun İstanbulda geçiyor yaaaa Galata Kulesine filan tırmanıyosun :D
stok ne zaman gelir
Bundan sonra hep buralardayım bağımlınız oldum:)
Aldığım ürünü çok hızlı bir şekilde teslim ettiniz hızınız ve müşteri memnuniyeti süper bundan sonra ben de kalsgamedeyim. Herkese de tavsiye ederim.
sell 200 gb