لا يتم أي توضيح حتى الان.
asgarda gb alınır
Bence konuyu baya uçurmuş bazı arkadaşlar :D
Oldu olacak size dua edelim , paramızla hizmet alıyoruz biz kardeşim sen satmazsan başkası satar , yatırmmış ben 400 liralık kc aldım bi o kadarda gb ama oyunu bırakırken kim geri vercek bana paramı ? kimse .
O yüzden saçmalamayı bırakın bence , bu arada yayınlarsınız yayınlamazsınız bilmem ama , her halükarda gerçek bir oyuncu olarak teşekkürler klasgame ayilesi
bir aracı site hem oyuncusunu hemde satıcısını düşünür biz 100lerce lira yatırıp 100 liramızı alamadıktan sonra bağladıgımız paranın bir anlamı kalmaz biz sermeyemizi cıkartıcazki sizde rahatlıkla gb bulabiliceksiniz.siz herşey hazır olsun ucuz olsun alalım diyorsunuzda olmuyor malesef kardeşim sen bu siteden gb buluyorsan eğer ucuza satıcı arkadaşlarımız sayesinde rahat rahat bulabiliyorsun ahmet yanar arkadaşım..
Hızlı teslimat teşekkürler
80 adet aldım keşke 1 gb 1 lira olsa :)
şaka şaka hizmet süper sağolun
Aynen 10m olayı süper oldu ya parça alamıyorduk küsürat kalıyordu Süpersiniz fiyatta süper de 10m 1 tl olursa daha süper olacak
Aynen 10m olayı süper oldu ya parça alamıyorduk küsürat kalıyordu Süpersiniz fiyatta süper de 10m 1 tl olursa daha süper olacak
Aynen 10m olayı süper oldu ya parça alamıyorduk küsürat kalıyordu Süpersiniz fiyatta süper de 10m 1 tl olursa daha süper olacak
zaten hep satıcılar kazansın demi , oyuncuyu düşünen kim ,
Teşekkürler klasgame her zaman olduğu gibi oyuncunun yanında olan tek sitesiniz.
Bu server çok güzel olucak :)