yaklaşık 10 yıldır bütün oyun firmalarından alış veriş yapmışım dır ben böyle ilgi alaka samimyet görmedim arkadaş adamlar malzemiyi alıyor pişiryor hazırlıyor önüne koyyor artık zahmet olcak sizde yiyiverin :)
Этот комментарий полезен?
Hadı19.03.2015 15:32
5.0
68 lewlim ws gelin
Этот комментарий полезен?
Efecan22.01.2015 13:54
5.0
ÇOK GÜZEL BİR OYUN LOL `E BENZİYO AMA LOLDEN DAHA GÜZEL ŞÜPHESİZ !!!
yaklaşık 10 yıldır bütün oyun firmalarından alış veriş yapmışım dır ben böyle ilgi alaka samimyet görmedim arkadaş adamlar malzemiyi alıyor pişiryor hazırlıyor önüne koyyor artık zahmet olcak sizde yiyiverin :)