Yükleniyor...

PUBG Mobile UC MMORPG Oyunlar Knight Online Bigpoint TheAchGame Tinder Razer Gold Albion Online - Silver Apex Legends STEAM OYUNLARI Fortnite V-Papel Fortnite Battle Royale TeamSpeak Netflix Google Play GameForge Aeria Games League Of Legends Zula Altın Steam Joygame Oyunları Metin2 Kontör Yükleme 7/24 Legend Online Pointblank Black Desert Online Travian Games Blizzard Oyunları Instagram Asistanı - Insta Space Webzen Wcoin PlayStation Gift Card Pubg Lite L-Coin Razer Gold TL Combat Arms: Reloaded GC Fifa 20 Fifa Points Xbox Legends of Runeterra Lora Legends of Runeterra Aion: Legions of War Amazon Gift Cards Arc Games Assassin's Creed Serisi BattleField Blade and Soul - NCoin BluTV Üyelik Cabal Online Combat Arms: the Classic GC Consala Games Crossfire (Z8 Games) CS:GO EA Games eBay Gift Card Elder Scrolls Online Elex Oyunları Epic Games EST Games Eudemons Online TQ Point Far Cry Series Fifa 19 Fifa 20 Fifa Points PC Fifa 20 Fifa Points PS4 Fifa Oyunları G2A Gift Card Gaijin Entertainment Gamyun Fıstık Goodgame Studios Gravity Interactive Guild Wars Guild Wars2 Habbo Hi-rez Studios Imperia Online IMVU İnternet Download Manager Joymax Karma Koin Lineage II NCoin Lokum Games LoL Taktik Savaşları Looki Oyunları Mangır Kart Microsoft Ürünleri My Lands Mynet NCSOFT NetDragon Netmarble Nfinity Games Nival Games Ntroy Oasis Games Pirate Storm: Death or Glory Popmundo R2Games RIFT Credit RigorZ Rise Online Rising Cities Rockstar Games Silkroad Online Skyrama Snail Games Spotify Spotify Üyelik Talisman Online Trion Worlds Valorant Points (VP) Webzen Xbox Live Xbox Live Gift Cards Z8 Games Zoomumba

Half-Life: Alyx duyuruldu!

Half-Life: Alyx  VR Oyun Olacak

12 Yıl aradan sonra nihayet, yepyeni bir Half-Life oyunu duyuruldu ve tam olarak Half-Life 3 olmasa da, yine de oldukça heyecan verici. Half-Life: Alyx.
Yıllardır Half-Life 3 için bekleyenler, ne yazık ki yine beklediklerini elde edemediler.



| Half Life Alyx Çıkış Tarihi

Yeni oyunun ismi hiç şüphesiz ki Gordon Freeman’ın rol arkadaşı Alyx Vance isimli karakterden geliyor.Alyx’in en son görüldüğü yer,Half-Life 2: Episode 2’deki meşhur yas sahnesi.Alyx, burada babasının ölümü için yas tutuyordu.
Yapılan açıklamaya göre Half Life Aylx çıkış tarihi, Mart 2020 olarak belirlenmiş durumda.

Serinin önceki oyunlarını devam ettirmeyen bu hikaye, Half-Life ve Half-Life 2 olayları arasında geçiyor.Alyx, Eli'nin, istilacı uzaylılar olan Combine tarafından acımasızca işgal edilmesine karşı bir mücadele veriyor.
Alyx olarak oyuncular,  insanlığın geleceğini kurtarmak için Combine olarak bilinen uzaylı güçlerle savaşacak.

Half-Life: Alyx, VR için sıfırdan tasarlandı ve sanal gerçeklik başlığı gerektiriyor.


Minimum Sistem Gereksinimleri:

  • İşletim Sistemi: Windows 10
  • İşlemci: Core i5-7500 / Ryzen 5 1600
  • Bellek: 12 GB RAM
  • Ekran Kartı: GTX 1060 / RX 580 - 6GB VRAM

HALF LIFE ALYX ÖN SİPARİŞ VER

Yorum Yap

AŞKIN
KLASGAME ÜYESİ
26.11.2019 06:45

HL 3 Unutun arkadaşlar, VR Alıp keyif yapın işte :D

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
EMRE
KLASGAME ÜYESİ
25.11.2019 15:24

Eyyy half life sen kimsin ya?

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
İsmet
KLASGAME ÜYESİ
24.11.2019 04:56

Half Life 3 Kadar ses getirdi adamlar başarılı iş yapıyorlar :D Half Life için hazırlıkta olabilir

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Berk
KLASGAME ÜYESİ
23.11.2019 22:21

Half-Life 3 çıksın diye bekliyorduk alyx çıktı :D

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Burcu
KLASGAME ÜYESİ
23.11.2019 07:57

Half Life 3'ün çıkacağı yok sanırım

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Deniz
KLASGAME ÜYESİ
22.11.2019 13:14

Oyun PC'de oynanıyor mu?

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Veli
KLASGAME ÜYESİ
22.11.2019 09:32

En sevdiğim oyunlardan bir tanesi ama PC'de oynanabilecek bir şey çıkarsalar çok daha iyi olurdu!

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Hikmet
KLASGAME ÜYESİ
22.11.2019 01:56

Half Life 3 çıkmaz uzun bir süre daha, Alyx'e zaman ayırmışlar belli ki.

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Volkan
KLASGAME ÜYESİ
21.11.2019 07:38

3 çıksın artık ya ?

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Kuzey
KLASGAME ÜYESİ
21.11.2019 03:10

Bu oyun yüzünden illa VR aldıracaksınız bana :)

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Berk
KLASGAME ÜYESİ
20.11.2019 21:25

Oyun çok iyi olacağa benziyor, iyi bir sistemde gerektirecek gördüğüm kadarıyla. Hazır indirimler varken ekran kartı almak lazım.

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Vahit
KLASGAME ÜYESİ
20.11.2019 12:27

Half Life 3'ü daha çok bekleriz gibi duruyor.

Bu yorumu faydalı buldunuz mu?
Gpay'de Bigo Live Elmas İndirimi

Gpay'de Bigo Live Elmas İndirimi

Bigo Live Elmas Yüklemelerinde Kurban Bayramı Fırsatı(Etkinlik Süresi: 30 Temmuz - 3 Ağustos)ÖZEL YÜKLEME FIRSATIGpay aracılığı ile yükleme yapın, aynı anda hem Gpay'den nakit iadesini hem de Bigo..

28.07.2020 20:00
155 görüntülenme
9 - 16 Temmuz 2020 Tarihinde Epic Games'te Ücretsiz 4 Adet Oyun!

9 - 16 Temmuz 2020 Tarihinde Epic Games'te Ücretsiz 4 Adet Oyun!

9 - 16 Temmuz 2020 Tarihlerinde Epic Games üzerinden bedava sahip olabileceğiniz 4 adet oyun bulunmakta.Hali hazırda 9 Temmuz'a kadar HUE oyunu ücretsiz.Hue;Hue, arkaplan renklerini değiştirerek d..

07.07.2020 18:39
1416 görüntülenme
Merakla Beklenen Steam Yaz İndirimleri Başladı !

Merakla Beklenen Steam Yaz İndirimleri Başladı !

Merakla Beklenen Steam Yaz İndirimleri Başladı !Steam, her sene  olduğu gibi bu yaz aylarına özel büyük indirimlerle  geldi ; pek çok oyun için yüzde 85'e varan indirimler yapıldı.Sizler için Stea..

29.06.2020 10:00
1329 görüntülenme
PS 5 Resmen Tanıtıldı!

PS 5 Resmen Tanıtıldı!

Merakla Beklenen PlayStation 5 Tanıtıldı !Sony'nin yeni PlayStation 5'in tanıtımı yapıldı. Tanıtım ise Corona virüsü salgını nedeni ile online olarak gerçekleştirildi,milyonlar tarafından izle..

12.06.2020 02:00
1823 görüntülenme
GTA 5 ÜCRETSİZ OLDU!

GTA 5 ÜCRETSİZ OLDU!

GRAND THEFT AUTO V (GTA 5) ÜCRETSİZ OLDURockstar North tarafından geliştirilen ve Rockstar Games tarafından yayımlanan açık uçlu aksiyon-macera tarzı video oyunu Grand Theft Auto V ücretsiz oldu. Bir ..

16.05.2020 15:00
2279 görüntülenme
FORTNİTE VE TRAVİS SCOOT İŞ BİRLİĞİ

FORTNİTE VE TRAVİS SCOOT İŞ BİRLİĞİ

Epic Games, Fortnite etkinlikleri için yapmış olduğu iş birlikleri ile geçmişte adından çok kez sözettirmişti.Şimdi ise Ünlü Rap sanatçısı Travis Scoot ile anlaşmaya yapıldı.Epic Games, geçmişte yine ..

25.04.2020 02:00
1423 görüntülenme
Kamuoyuna Duyuru

Kamuoyuna Duyuru

ÖNEMLİ DUYURUFirmamıza yapılan bildirimler neticesinde Knight Online adlı oyuna yapılan saldırı faaliyetlerine ilişkin firmamız ile ilişkilendirilen bazı asılsız iddiaların ortaya atıldığı anlaşılmışt..

20.03.2020 17:00
5681 görüntülenme
GTA 6 ile İlgili Büyük İddia: Bu Ay Her şey Belli Oluyor !

GTA 6 ile İlgili Büyük İddia: Bu Ay Her şey Belli Oluyor !

GTA 6 ile İlgili Büyük İddia: Bu Ay Her şey Belli Oluyor !Geçmiş senelerde Rockstar Games'le ilgili önemli bilgileri sızdıran "4Chan" platformunda GTA 6 ile ilgili yeni bir açıklama yapıldı. Bu aç..

09.03.2020 18:00
2886 görüntülenme
CS: GO YENİ BİR REKOR DAHA KIRDI !

CS: GO YENİ BİR REKOR DAHA KIRDI !

CS: GO YENİ BİR REKOR DAHA KIRDI ! CS: GO geçtiğimiz haftalarda yaptığı güncelleme ile oyun piyasasında çok konuşulmuştu. 2012 senesinde piyasaya sürülen bu oyun hala rekorlar kırmaya devam ediyor. Şu..

03.05.2020 02:00
1256 görüntülenme
Death Stranding PC Tarihi Belli Oldu!

Death Stranding PC Tarihi Belli Oldu!

Oyun yapımcıları arasında adını tarihe altın harflerle yazdıran Hideo Kojima tarafından geliştirilen Death Stranding PlayStation 4 versiyonu ile milyonlarca kullanıcıya ulaşarak çok iyi bir başarı yak..

03.03.2020 01:18
1183 görüntülenme
Yukarıya Git
 

Kendi Renk Stilinizi Oluşturun!

  • Ekrana Sığdır
  • Ortala
  • Minimal

Aşağıdaki renk paletinden kendi tarzınızı oluşturun.