لا يتم أي توضيح حتى الان.
ts den çok memnun kaldık teşekkürler KLASGAME
:) kusura bakma hocam hakaret olsun diye demedim , milleti enayi yerine koyan server yöneticilere sitemim
Umut Böğrülü Senin kadar safına rastlamadım :D Hayır her insan zeki olmak zorunda değil tabi ama sen bide kafanın almadığı şeylerde anlamayıp hakaret ediyorsun :D
gb satın almak isteyen oyun içi
3 gb satılır 75 tl
tayfun karagöz nasıl olacak oyunun kendisi satıyor demekki :D
Öteki site de almıyor
Bunu anlayamadıysan kafanı bi kontrol ettir kardeşim.
İst içi elden gb alınır min.50 max.200 gb alınır 2.25tl den
İst içi .2.25 ten 50 gb alınır
Çok uygun fiyata KC satılır
Arkadaşlar 2gb nakit ile oyun içinde 2700kc alınabilir mi ?